خاطرات آبنــــــــــــباتی

My🤘🍓

1400/8/8 20:37
نویسنده : HILKOU☻
65 بازدید
اشتراک گذاری

Hi

خب من تازه اومدم وبلاگ

و امید وارم باهم دیگه دوست بشیم

اسمم هانیه‌س و ۱۲ سالمه

امسال شیشمم

عاشق نویسندگی‌ام و دوست دارم مانگا بنویسم

رنگ مورد علاقم یاسیه

از کی_پاپ فقط آرمی‌ام

یه خواهر و دوتا برادر دارم و بهترین دوستم ملودیه

عاشق ملودرامم ولی زیاد فیلم نمیبینم

بیشتر تو فاز انیمه‌م

لقبمم هیلکوعه

و دنسم خیلیی خوبه

دنسرهیلو از لقبامه

و دختر عموی سانام

میشناسینش

خب.......

آنیو

پسندها (5)

نظرات (18)


8 آبان 00 20:42
سلام
خوش نیومدی
من هانیام دختر عموی چلمنگت
توهم خرخون خودمی😐
میگم چقد شیک مجلسی توضیح دادی
وایسا بگم&zwnj سانا بیاد یه چیزی برات بنویسه
نریااااااا
اسکل😐
HILKOU☻
پاسخ
تو از کجا اومدی
خیلیم خوش اومدم اصلا تورو سنه نه😏
بل
من درسخون که نیستم فقط مانگا میخونم داداش
بل
اوکی هستم فعلا
نچ
آینهههه

8 آبان 00 20:46
سلام بر توت فرنگی خودم😂🍓
عه خوب شد اومدی وب خبر مبر که نمیدی ببینیم مردی زنده ای😐
خب میومدی وبمو میدادم بت
اینجوری راحت تر بود☻
خب بگو چه خبرا در چه حالی ناناصم😶🎶
HILKOU☻
پاسخ
آنیو نونااای کیوتم
بل اینجا آزادی که ندارم من😐
نچ خودم بزنم بهتره
هیچ درحال موت

پ.ن:خودت میدونی چرا💔🙂

8 آبان 00 20:49
بله از این موشگول بازیای حسام آگاهم کاملاااا
اوکی برحال
واااااتتتتتت چرااااا عررررر😐
فهمیدم تحریم شدی؟!

پ.ن:من فقط آگاهم داداشت اکسله😐
HILKOU☻
پاسخ
هعی.......🙂
بیخی بابا حسش نیس بگم
اوهوم

پ.ن:خب اره این اسکل تحریمم کرده😒

8 آبان 00 20:51
غصه نخور بابا به سام میگم بزنگه بهش
اگه نشد خودم میام
من که از اول گفتم این داداشت یه عبوس یا همون اسکلِ نچسبه

خب حالا بگو چرا تحریمی🙄
HILKOU☻
پاسخ
نمیخواد بیخی
دقیقا😐

خب از کجا بگم
یه بار فوتبال داشت ولی نزاشتم نگا کنه چون فیلم مورد علاقم بود
بعد اون دفتر خاطراتمو سوزوند
منم طلافیش اون کتابه که دوسش داره رو سوزوندم
بعد اونم دوتا از مانگاهامو سوزوند
منم ۲۳ تا سوسک انداختم تو اتاقش
ولی بعد الکی گف این چندروز امتحان داره لب تاپو برد
منم که لب تاپم هنوز دست داداشه که تعمیرش کنه
قرار شد شریکی باشه ولی اون بهم نمیده
😐😐

8 آبان 00 20:58
ای بابا
شلمشوروایی بوده هااااا😂💔
خب رایان لب تاپتو کی میده!؟
اصلا اون چرا سوخت؟سالم بود که
یا دوباره از منگل بازیای حسام😐
HILKOU☻
پاسخ
اره دقیقا
زنگ زدم بش گف فوق ۲ هفته دیه

یه بار تو چایی سام نمک ریختم
اونم تو نوتلام فلفل ریخ
بعد من قهوه ریختم رو لباسش که تازه خریده بود
اونم دوتا از کلا آفتابیامو خیس کرد از مد افتادن یا بهتر بگم دیگه بدرد نمیخودن
منم رفتم هودیاشو تو نسکافه ریختم
اونم آب ریخ رو لب تاپم
همین^^
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
8 آبان 00 21:03
سلام خوش امدی 
منم ارمیم 
اما بلینکی هم هستم 
خوش امدی به نی نی وبلاگ
چالش گذاشتم لطفا شرکت کن
کلی پست درباره ی بی تی اس گذاشتم
اگه دوست داشتی لایک کن 
من 10 ساله ام 
من پنجمم 
امیدوارم با هم دیگع دوست های خوبی باشیم
بایس بی تی اس 
همشون کیوتن
بایس بلک پینک 
همشون اینا هم کیوتن 
بلک پینکم قشنگن
HILKOU☻
پاسخ
سلام مرسی
عه خوبه
اممم من نیستم
تنکس یو
اوکی
باش حتما
اها خوشبختم
منم همینطور
من بایستم کوکه
بلینکم که گفتم نیستم
اره

8 آبان 00 21:04
واو
وری وری گود....یس یس باید طلافیشو خالی میکردی🤘😂
ایم سو هپی
چون حسام نات هپی😂
عرررر دلم خنگ شدااااا
از اون وقتی که تابلوی اتاقمو از پنجره پرت کرد پایین باهاش قهرم ولی الان کمی خالی شدم
یا امام زاده هادی😐
چجوری هودیاشو انداختی تو نسکافه؟😐
اصلن بیخیال اون هودیاشو میپرسته...هیچ نگفت بهت😐💔
HILKOU☻
پاسخ
اره دیگه من اینم داداش
حسامه دیگه انتظار داری پرتش نکنه پایین
ولی خدایی چقد جیغ زدی
انقد عصبی ندیده بودمت
بعدشم که چاییو داغ داغ ریختی روش😂😐
همه ی نسکافه هامو ریختم تو یه وان بعد هودیاشو انداختم توش
الان همشون رنگ گرفته😂😂
نه بابا فقد یکم داد زد آخرشم منو انداخت تو حیاط ولی بعد حسابی گوششو پیچوندم😂😐
همین^^
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
8 آبان 00 21:08
سلام خوش امدی
منم ارمیم 
بلینکی هم هستم 
بلک پینگم قشنگن 
بایس بی تی اس 
همشون 
بایس بلک پینگ 
همشون 
میدونستی تهیونگ فیلم بازی کرده 
البته کوکی رو بیشتر دوست دارم
اگه دوست داری داخل چالشم شرکت کن
کلی پست درباره ی بی تی اس گذاشتم 
اگه دوست داری لایک کن
 
HILKOU☻
پاسخ
تنکس یو
اوهوم
اره خب منم ازشون بدم نمیاد فقط طرفدارشون نیستم
منم بایستم کوکه
اره هوارانگو دیدم
باش حتما
اوکی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 آبان 00 22:25
سلام دخییییییی
من آناهلم😍😍😍
خوش اومدی به نی نی وبلاگگگ

ام خب خب خب

مطمئنم که کلییی دوست اینجا پیدا میکنی و با همه صمیمی میشی!!
(و همه سوراخ سنبه های نی نی وبلاگو یاد میگیری... احتمالا گرفتی!)
بندهههه

خب یکم راجب خودم بگم

اول از همه از اونجایی که از مانگا و انیمه شروع کردی بهت بگم کههههه

من توی نی نی وبلاگ سرسخت ترین و میتونم بگم بهترین اوتاکوعم...
اممم تعداد انیمه هایی که دیدم و مانگاهایی که خودم فوق العاده بالاست^^

​​​​​​شوجی میپسندم.
​​​​​​اممم... میدونی چی میگم!!؟(داته بایو!!)
و خب کتاب هم دوست دارم...
اهل درس هستم و بچه درسخونیم...
خیییییییلی چیزای دیگه هست که بعدا راجب هم قراره بدونیم...
و درحال نوشتن یه پست خییییییلی دراز هستم که به زودی آپلود میشه!!(البته نه همچین زود)
​​​​​
فعلا چیز دیگه ای تو ذهنم نیست که بگم...

جانه!! 
HILKOU☻
پاسخ
سللاااااام بر عشق خودممممم
من ساناماااا😂😂

بله بله بله

آره صممیمی میشهههه😃

اره فرزندم من به شخصه پی بردم اصلا اوتاکو زاده شدی🤘😶
اینم اوتاکوعه به نوع ویژهههههه🙂

عاااا من یه سوال بسی تخصصی دارم....شوجی چیه؟ خوراکیه؟ خوشمزس؟ چه رنگیه؟ نکنه انیمس؟منظورت همون شوخی خودمون که نیس احیانا😐

من که نفهمیدم ولی هانیه کااااملااا سردرمیاره از این چیز میزاااا🙂

اره اره خیلییییی چیزا قراره بدونین💔 الان این کامنتی که دادی من نفهمیدم چی به چیه😐اصلا من الان تااااازززهههه یه چیزاییو در موردت فهمیدم داداش

بله صحیح همونیه که من قراره بترکونمش😃💙
باشه اوکی

هن؟!😐
این خوراکیه یا فحشه؟؟😐💔
پشمام ریخ
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:48
سانا چرا هی وب میزنی؟
به شخصه دا ی میری رو مخم
ببخشید
HILKOU☻
پاسخ
نه من دختر عموشم
یه جای وبم خراب بود دادم درستش کنه
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:48
کلی متن نوشتم واسه تو؟
HILKOU☻
پاسخ
واسه من نوشتی میدونم
تنکس یو💙🎶
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:53
وااااای خدا شوخی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چقد خوبی تو🥲🤣🤣🤣
الان توی کلاسم بعدا میگم برات...
راستی از کامنت اولم ناراحت نشیا با لحن کاملااااا شوخی بود...
اگرم اینجوری به نظر نمیرسید ببخشید دیگه&zwnj...
HILKOU☻
پاسخ
ساناس دیگه خنگه
ولش کن
اوهوم قبول دارم یکم قاطی کردی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:54
عههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
HILKOU☻
پاسخ
💙💙
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 9:55
وای خوداااا خوراکی یا فو*ش؟؟؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
یه کلمه ژاپنیه معنیشو نمیگم الان چون نمیدونم چرا😂 دوس دارم کنجکاو بمونیییی
خوراکی یا... هم نیست😂😂
HILKOU☻
پاسخ
اره
اصلا کامنت اولیتو خوندم جرررر خوردمااا😂😂
منم بهش نمیگم😃😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 15:01
خخخ آره همینجوری شد که میگی😂😂😂
HILKOU☻
پاسخ
اوهوم😂🙂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 آبان 00 15:02
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نه نه نگووو
HILKOU☻
پاسخ
نمیگم😂😂
AvaAva
11 آبان 00 14:37
سلااام
من آوا هستم 10 سالمه دوست سانا و هانیا و رایا و دلینام
خوش اومدی به نینی وبلاگگگگگ
HILKOU☻
پاسخ
سلاااام
اره میشناسمت
اگه یادت باشه یه بار با هانیا تو نی نی گپ بودی که گوشیش افتاد دست من😐
مرسیی
AvaAva
12 آبان 00 19:19
بلی باهم یه چت کوچولو داشتیم^^
HILKOU☻
پاسخ
اره😃